[Face2face] Insight-urile nu mor, dar inceteaza sa mai fie interesante

Interviu cu John Griffiths (Communications Planner)

Despre insight-uri se poate vorbi mult si bine, dar putini sunt cei care stiu si pot vorbi cum o face John Griffiths. El poate explica foarte plastic cum insight-urile sunt ca bulele de acid din Cola, dar poate da si concluzii echilibrate si serioase de tipul "insight-urile nu mor, doar ca inceteaza sa mai fie interesante". Griffiths vorbeste cu usurinta despre subiecte de business ca si cum ar fi desprinse din viata de zi cu zi si de aceea isi si condimenteaza discursul cu anecdote din viata obisnuita. Si din toate aceste motive, stilul lui savuros il face inconfundabil. "Gathering valuable insights from consumer research", a fost si tema seminarului sustinut de John Griffiths, la sfarsitul lunii martie, cu ocazia celei mai recente vizite in Romania. Despre seminar, pe scurt: informatie densa, prezentata intr-un ritm alert si condensata in exemple sugestive. Pentru ca ne plac nuantarile, si noua si lui John si pentru ca lucrurile nu pot fi pictate in alb si negru, am decis sa intoarcem lucrurile pe toate fetele si in acest interviu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Sebi Olar
acum 15 ani
"Dar nu pot stii dinainte", "daca as stii toate acestea ".

Sti, un singur i, ca infinitivul.



Branded


Related