Ape tulburi pe piata berii sau mi se pare mie? In ultimul timp se tot relanseaza, repozitioneaza, reinventeaza marcile de bere. Sau poate e semn de prosperitate, mai stii! Cei de la Skol sustin ca noua campanie de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!" e un mod de a sarbatori aniversarea a 10 ani pe piata din Romania si rezultatele bune obtinute. Motiv pentru care, ne-au chemat ieri seara, sa ne relaxam dupa serviciu la Clubul Diplomatilor.
Bere cu efecte terapeutice
Nu s-a invartit platoul cu noi, nu s-a facut intuneric in sala pentru a anunta vreun moment de maxim suspans, in schimb ne-a intampinat Mihar Morar, terapeut Skol pentru o seara. Ne-a explicat ca am fost chemati acolo "sa facem terapie de grup." Asa ca, tot el a ales sa numeasca temporar Clubul Diplomatilor drept "clubul biropatilor". Nu stiu daca a fost sau nu voita asocierea cu reclama la vitaminele Extrem Vit, dar face sens, ca sa zic asa. Pentru ca Skol tocmai asta vrea, sa sparga rutina. Tot pe ideea ca job-ul nu trebuie sa-ti acapareaza viata, insight folosit mai demult si de cei de la eJobs, va aduceti cu siguranta aminte, ei bine tot pe ideea asta merg si cei de la Coca-Cola, care ma invitau zilele trecute, intr-un mail, sa nu uit sa mananc "Ia-ti pauza de pranz, e dreptul tau!". Deci, se consolideaza destul de clar tendinta de a comunica in directia asta.