Grupul american Clear Channel Outdoor, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, a inregistrat in anul financiar 2008 o crestere de 50% a afacerilor sale in Romania, raportand o cifra de afaceri de 9,2 milioane de Euro. Romania se claseaza astfel in primele trei cele mai dinamice piete pentru companie, alaturi de China si Turcia, contrabalansand scaderile inregistrate pe piete occidentale, precum Franta sau Marea Britanie.
"Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ, iar rezultatele inregistrate in anul financiar 2008 de catre Clear Channel Outdoor o demonstreaza cu prisosinta. Totusi, consolidarea afacerii noastre in Romania, este strans legata de reglementarea pietei, de aprobarea unor norme pentru utilizarea domeniului public si privat, asa cum exista peste tot in lume. De aceea, obiectivul nostru in 2009 va fi sa valorificam oportunitatile locale de crestere si sa sprijinim in acelasi timp institutiile publice locale in adoptarea unui Regulament de Publicitate Stradala", a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania.