PROSTOLOGIA PROSTATEI

Doi fratiori intru desumflarea prostatei bintuie de luni bune peisajul publicitar romanesc. Unul nu doarme toata noaptea, ocupat fiind cu drumurile dese acolo unde "pina si regele merge singur". Celalalt se concentreaza atit de tare asupra cartilor de joc, incit colegii de…"bridge" nu stiu daca joaca la cacealma sau isi intirzie plecarea intempestiva spre aceeasi destinatie cu a "fratelui" din spotul (aproape) geaman.

Departe de mine dorinta de a spori ceata din jurul celor doua creatii si, direct proportional, din perceptia voastra asupra acestora. Bat-o vina, dupa ce ca reprezinta un flagel tare nesuferit pentru majoritatea barbatilor inca in putere, prostata asta "beneficiaza" si de o compozitie fonetica pacatoasa.

Pentru ca, in viziunea farmacistilor si pentru o mai usoara orientare a pacientilor, medicamentele aferente suferintei cu pricina trebuie sa-si compuna denumirea pastrind macar jumatate din destinatie. Asa ca vorbim aici despre doi frati aproape gemeni: PROSTAMOL si PROSTENAL.

Cum nu le-am testat ( inca ) eficienta, ne rezumam la o scurta comparatie a celor doua clipuri comerciale care le reprezinta pe piata. Umorul involuntar practicat din abundenta in cele doua lucrari ne face sa credem ca, de fapt, creativii in cauza au depasit cu mult virsta problemelor de prostata si nu-si mai doresc mare lucru "despre partea inchinarii".

Cum va spuneam mai devreme, primul e agitat, nervos, surescitat, mai ceva ca Bleont in goana disperata dupa o tigara. Dupa cum singur povesteste, sta mai mult pe la toaleta, "ziua si noaptea". Finalul e de-a dreptul savuros, deoarece suferindul declara ca, in urma curei cu Prostamol, a rezolvat problema prostatei, iar "viata sexuala e la fel ca inainte"… Ca inainte, cind isi petrecea zilele si noptile cu steagul in berna ? Iti vine sa exclami in stilul "nu te supara, frate": Haide, nu fi mototol / Ia si tu un Prostamol…

Al doilea caz, al fratelui PROSTENAL, surprinde personajul in mijlocul unei partide de carti. In fine, cu o privire spasita acesta pleaca in graba sa-si rezolve problema. La iesire, prietenul sfatos si perspicace ( probabil ca din privirea suferindului a identificat clar diagnosticul acestuia ) ii ofera cu larghete remediul, imbratisind publicul cu probleme de prostata printr-un fratern "toti avem probleme cu prostata". Ma trec sudorile si la primul drum la baie imi analizez fiecare posibila strafulgerare ipotetica din "regiunea fiintei mele". Ma gindesc cu mihnire ca am deja aproape treizeci de ani si ca… Nu, e prea trist.

Ar mai fi o problema. Cine are de cistigat in momentul in care doua produse identice ca destinatie si aproape identice ca titulatura se promoveaza in acelasi timp ?

Si daca, totusi, tipul din spotul "Prostenal" avea doar crampe la stomac ?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related