Congresul National al Studentilor la Comunicare a facut fata cu brio valului digital

Cea de-a sasea editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare organizat de PRIME Romania s-a incheiat sambata, 4 aprilie 2009. Cele trei zile de dezbateri si aplicatii au reunit la Hotel Caro 300 de participanti ce au ales sa-si petreaca sfarsitul de saptamana in compania specialistilor in media digitala.

Prima zi a Congresului a debutat cu panelul introductiv denumit "Media Digitala - aspecte esentiale si mituri", in care invitatii au dezbatut caracteristicile si influentele mediilor traditionale si ale celor digitale, au facut distinctia dintre jurnalist si blogger. Moderatorul conferintei a fost Alessandra Stoicescu (prezentator TV, Antena 1), iar invitatii Sorin Tudor (Managing Director 365 Communication), Victor Kapra (consultant independent), Adela Nicoara (fondator PR Progress) si Simona Firtat (Corporate PR Manager GMP). ‏

A doua conferinta, moderata de Mircea Tomescu ( PR director Pleon Grafitti), precum si studiul de caz din ziua intai (eLowe - Interactivitate si digital) au abordat tema campaniilor online. Invitatii Razvan Capatina si Bogdan Nitu s-au axat pe exemple ale campaniilor la care au lucrat, iar Ionut Oprea a completat discutia cu legislatia si bunele practici specifice mediului online.

Congresul a continuat in ziua a doua cu dezbaterea privind retelele sociale, moderata de Serban Ciusca, realizator TV, The Money Chanel. Teme precum interactiuni virtuale, rolul si efectele comunicarii prin retele sociale au fost aduse in discutie de invitatii Adrian Alexandrescu (Managing Director Interactions), Aura Tatu (coordonatoarea Virtual Romania pentru Second Life), Cezar Paul-Badescu (sociolog) si Veaceslav Chicu (administrator Neogen). Nu au lipsit din acest panel nici demonstratiile in Second Life si interventiile pertinente ale studentilor.

Conferinta "Blogul-o noua carte de vizita" i-a reunit pe Cristina Chipurici, tanara de 21 de ani din spatele proiectului Monden.info, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo, Razvan Tupa, poet si blogger si bloggerul Bobby Voicu. Discutia a fost moderata de Radu Bilbiie, Director Adjunct la Trustul de presa al Ministerului Apararii. Dezbaterea s-a conturat in jurul noului instrument de comunicare - blogul, cum poate fi folosit eficient in diverse situatii si cum poate fi acesta transformat intr-o carte de vizita. Studiul de caz al acestei zile a fost sustinut de Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat si de Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas, care au vorbit despre identitatea Prigat, pozitionarea sa pe piata si campania Olimpiada Oamenilor Obisnuiti.

Sambata, 4 aprilie, in ultima zi a Congresului, Hotel Caro a gazduit 9 workshop-uri simultane, sustinute de agentii si companii importante din mediul digital: Intertel Communications, Blogway, iLeo, ARBOinteractive, Hyperactive, Kinecto, Green Pixel, F5-X Media si Radio3net. Sarcinile primite de participanti au fost variate, de la realizarea unei campanii, pana la prezentarea ei in fata unui client real. Alaturi de PRIME Romania au urmat cursul valului digital partenerii oficiali ai evenimentului: Romtelecom si Cromatec Plus, precum si partenerii: Hotel Caro, Intertel, Voxline, Blogway, Tipografia GT si Prigat. Partenerii media ai evenimentului sunt: The Money Channel TV, Radio 3net, Business Standard, Money Express, Ambition, IQads, Prwave, Metropotam, PR Progress, Studentie.ro, Buzzlife.ro, Dordeduca, Apprentice, Calendarevenimente, Roportal, Realitatea.NET, Antreprenor.NET si Port.ro, Cotidianul.ro .

PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in 10 tari, cu peste 500 de membri. Aceasta a reusit sa le ofere studentilor, in cei 12 ani de existenta, schimburi de experienta la nivel national si international, evenimente interne si externe, colaborari de succes in proiecte pe termen lung.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related