Class living si Odyssey, despre creativitate in amenajarea spatiului personal

Felul in care ne amenajam propria locuinta ne defineste personalitatea intr-un mod profund si autentic. Crearea unui spatiu personal devine astfel o modalitate sofisticata de exprimare, pe care Class living o sustine in noua campanie de imagine semnata Odyssey.

Mesajul campaniei sustine viziunea Class living asupra spatiului personal: acesta nu este limitat de cei patru pereti, ci doar de cat de departe poate ajunge imaginatia fiecaruia in amenajarea propriei locuinte.

Noua campanie consolideaza imaginea Class living si aduce in prim plan unicitatea si personalitatea brand ului, care sunt exprimate nu vorbind direct despre brand, ci despre filozofia care sta la baza acestuia, despre ceea ce il face sa fie inconfundabil - ineditul, indrazneala combinatiilor cu piese de mobilier de lux. Este vorba de trasatura care o leaga pe Camelia Sucu, Presedinte Class living, de brandul pe care l a creat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related