FP7 Doha a pierdut distinctiile castigate in cadrul Dubai Lynx 2009

Organizatorii Dubai Lynx Awards au retras premiile castigate de FP7 Doha in editia din 2009 a festivalului, decizia fiind luata in urma unei investigatii care a relevat ca multe dintre lucrarile inscrise de agentie nu au fost aprobate de clienti, informeaza BrandRepublic.

FP7 Doha a castigat 2 trofee de aur, 4 de argint, unul de bronz si premiul special "Agency of the Year", cu lucrari realizate pentru Samsung, Big Babol, 3M Post-It, Coroli Oil, Higeen Mouth Wash.

Printul care a fost suspectat ca nu este eligibil si care a generat ancheta, Samsung Camera - "Nuns", a starnit proteste in Liban iar FP7 Doha a fost obligata sa isi ceara scuze atat populatiei din Liban cat si companiei Samsung.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related