Diferenta dintre un client care face parte dintr-o retea internationala si un client local sta in principal in modul de lucru, a adaugat Liviu Lambrino (Managing Director TBWA/Merlin), invitat in emisiunea AdCouture, la rubrica "Insider".
Procesele se desfasoara mai structurat in cazul celui dintai: un client international stie foarte bine cand ii vin planurile de marketing, de exemplu. Pe de alta parte, el sufera int-o oarecare masura de lipsa de libertate pe plan local, motiv pentru care solicita mai mult adaptari, mai putin relevante pentru spatiul autohton, a mai punctat Liviu Lambrino. Cat despre clientul local, dincolo de faptul ca da mai mult de munca agentiei, si o plateste mai putin, Lambrino a mai precizat ca "depinde cat de educat este, dar in principiu agentia trebuie sa duca mai multa munca de lamurire cu el".
Dar indiferent de clientul pentru care lucrezi, exista o reteta a succesului, in viziunea TBWA, este vorba despre disruption, o unealta strategica ce se inscrie in modul traditional de lucru al retelei TBWA si care "vine sa identifice conventia primordiala si incearca sa o rupa pentru a ajunge la viziune". Diruption-ul ofera avantajul de a fi tu sursa schimbarii, intr-o lume in permanenta transformare. Practic, "the disruptive idea nu este altceva decat implementarea la nivel tangibil a viziunii companiei", a mai explicat Liviu Lambrino.
Puteti urmari discutia integrala dintre Serban Ciusca, moderatorul emisiunii AdCouture si Liviu Lambrino (Managing Director TBWA/Merlin) aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.