Brandstalk si Technomarket: aceeasi echipa, o noua provocare

In cadrul unui parteneriat de succes, DOMO Retail decide sa acorde agentiei de creatie full-service si cealalta marca din portofoliul sau - Technomarket.

In urma cu aproape un an, Brandstalk, agentie apartinand The Group, incepea colaborarea pentru creatie si strategie de comunicare cu DOMO, dezvoltand in tot acest timp numeroase campanii ATL si BTL. Rezultatul "win-win" al colaborarii se vede astazi in decizia retailer-ului de a extinde colaborarea cu agentia pentru o marca tanara, dar cu un potential deosebit de crestere.

"Pentru noi a fost un pas firesc in colaborarea cu Brandstalk. Am lansat cel de-al doilea brand (Technomarket) in 2007 in urma dezvoltarii si segmentarii pietei. Dupa un an in care echipele noastre au colaborat excelent pe contul Domo si au dezvoltat impreuna campanii de success, am considerat oportun sa dam si contul Technomarket catre Brandstalk - care si-a demonstrat capacitatile de intelegere a consumatorului si capabilitatile de strategie si creatie. Este o decizie strategica care asigura eficienta - intr-un an in care acest cuvant este la mare pret - atat prin controlul proceselor si parteneriatelor strategice, cat si prin gestionarea unei comunicari distincte pe cele doua targeturi: Domo si Technomarket" a declarat Gabriela Mandrea - Marketing Manager DOMO Retail.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related