Comunicare interna, leadership, CSR - elemente esentiale ale PR-ului de criza

Peste 250 de specialisti, directori de comunicare si marketing, comunicatori, consultanti, jurnalisti si bloggeri au participat la la cele doua zile ale evenimentului PR Forum. Printre subiectele cele mai dezbatute s-au numarat necesitatea reinventarii relatiilor publice in contextul crizei economice actuale, importanta comunicarii interne, eficienta strategiilor de CSR, comunicarea in mediul online, rolul creativitatii si inventivitatii in activitatile de relatii publice.

Evenimentul s-a deschis cu o sesiune speciala, in care manageri de top precum Erich Kish (Vice President, Rompetrol), Monica Iavorschi (Director General, Arctic), Marius Persinaru (Country General Manager, Xerox Romania & Republica Moldova) si Mihai Ghyka (Eisenhower Fellow 2009), jurnalisti recunoscuti precum Vlad Petreanu (Jurnalist, Antena 3) si comunicatori de elita precum Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Sorana Savu (Managing Partner, Premium Communication) si Alex Paius (Senior Partner, Image) au discutat despre implicatiile situatiei economice asupra industriei de relatii publice romanesti, oferind solutii pentru traversarea cu bine a dificultatilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related