Compania Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine campania Earth Hour

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) si al campaniei "Earth Hour", isi va stinge reclamele luminoase: paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti, sambata, 28 martie, intre orele 20.30 si 21.30. In cadrul parteneriatului global cu WWF, Coca-Cola Company se implica in peste 50 de tari in evenimentele de crestere a notorietatii campaniei "Earth Hour", sustinand ceea ce se asteapta a fi cel mai mare eveniment global de mediu.

"Ne bucuram ca putem sa sustinem acest eveniment international si sa contribuim la rezultatele acestuia prin stingerea reclamelor luminoase pe care le avem in Bucuresti. Pentru ca vrem sa facem mai mult de atat, am initiat si o campanie de comunicare pentru angajatii nostri, prin care le reamintim ca fiecare gest mic, al fiecaruia dintre noi, poate conta. Sutem constienti de faptul ca, stingand lumina pentru o ora, nu vom opri schimbarile climatice, totusi, actiunile noastre individuale sunt importante si, impreuna, vor avea o mai mare insemnatate", a declarat Cristina Biciila, Corporate Identity Public Affairs and Communication Supervisor la Coca-Cola Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related