Bergenbier s-a relansat

Bergenbier, berea cu o notorietate de marca ce depaseste 90% in randul consumatorilor de bere (conform unui studiu realizat de Synovate pe un esantion de peste 3.599 de persoane), s-a relansat, potrivit un comunicat de presa al InBev Romania.

Noul Bergenbier va fi disponibil la sticla, doza si PET (1L, 2L), atat in varianta cu alcool cat si in varianta fara alcool, intrarea pe piata fiind stabilita pentru sfarsitul lunii martie. Schimbarile aduse produsului includ: o noua eticheta cu logo vertical si culori noi; o sticla noua, verde; o folie de aluminiu atasata in partea superioara a sticlei de 0,5L care ofera o protectie suplimentara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

ionut popescu
acum 15 ani
kamenitza: http://www.lemarkbbc.com/images/bottles/672_Kamenitza.JPG
Ana Militaru
acum 15 ani
Compania bulgara de bere Kamenitza a fost cumparata in 2006 de Inbev:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kamenitza

Raspuns oficial de la Corporate Affaira Manager, Inbev, in legatura cu asemanarea etichetelor berilor Bergenbier si Kamenitza:

"De-a lungul proiectului de relansare a Bergenbier, care a durat aproape un an si la care au participat peste 2.300 de consumatori, au fost testate mai multe variante de etichete. Consumatorul a ales-o pe cea pe care o vedem astazi pe noul Bergenbier. "

Eduard Gherasim
acum 15 ani
O mare mare greseala... arunca pe geam ani de zile de munca si o imagine de marca solida si unica, pentru una nou si confuza.

Bergenbier e berea barbatului casatorit, care mai scapa de sub papucul nevestei la un pahar de distractie cu prietenii, e berea care il intelege si il cinsteste de Ziua barbatului... poate ca nu e cool sau trendy dar e un brand real si simpaticin care multi barbati se regasesc.

Practic nu Bergenbier pierde cota de piata, ci categoria pe care se situeaza si Bergenbier.

Cred ca pierderea cotei de piata nu se datoreaza brandului si schimbarilor din piata... migrarea tinerilor catre marci premium (Becks, Stella) si a clasei proletare sau pensionare spre marcile foarte ieftine bazate pe PET...

Schimbarea atat de majora a brandului e penibila si lipsita de logica....

- cand toti merg merg pe concentrarea asupra unui public tinta mai restrans si pe customizarea produsului fix pentru eiÂ… Bergenbier face opusul... face din berea barbatului, berea unisex... pierde astfel conceptul unic din mintile consumatorilor, pentru unul foarte generic "prietenie".... stim regulile nescrise in stil Ries... largirea ariei inseamna esec, pentru ca mesajul e diluat ca si impact... nu vinzi berea si la femei si la barbati in acelasi mod.

- orice schimbare atat de majora de marca poate risca pierderea consumatorilor fideli si aduce confuzie.

- cercetarile astea au o limita... au mare succes dar cand lansezi noul produs e esec total... gen CocaCola, pepsi in anii 80 (pentru cunoscatori)

- faptul ca 70% ar vrea sa fie vazuti cu sticla arata faptul ca vor sa urce in clasa fitzelor, adica a tinerilor preocupati de imagine care beau Perroni si Becks pentru ca "da bine la imagine"... practic isi ignora segmentul principal... acum sincer, omul o sa vada tot Bergenbier din punct de vedere al calitatii sau factorului cool... indiferent de ambalaj, adica tanarul tot Becks alege pt ca e cool. e ca si cum ai tuna un Logan, cocalarul tot BMW o sa aleaga.

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Sunt curios cum o sa se muleze noua imagine pe sloganul "Prietenii stiu de ce"... paa acum era un semn al complicitatii berii cu barbatii... un fel de micul nostru secret... Acum ce o sa fie?

Bergenbier in mintea consumatoarelor e berea misogina:)) Bergenbier era "refugiul" barbatilor la o bere... acum trebuie sa fie?? Vor sa scoata Ziua Barbatului 9una din ceel mai bune campanii) pentru ca nu se potriveste cu noua imagine... pentru ca nu vor sa jigneasca femeile? Iar ele o sa cumpere berea pentru ca??? Cred ca berea pentru femei ar trebui sa fie un brand de atitudine, lifestyle... ceva distinct, feminin, nu unisex... acum fie se bazeaza pe spirit rebel, pe ceva mai dulce, mai comic, nu conteaza... ideea e ca trebuie sa fie separata de berea normala, oricum separata de berea pentru barbati.



Branded


Related