De aceasta data nu facem advertising pe bani, ci pe zambete- zambetele copiilor din SOS Satele copiilor. Am ales sa sprijinim un ONG care ofera catorva sute de copii orfani sau abandonati sansa de a creste intr-o familie monoparentala si de a duce o viata normala, incurajandu-i sa-si descopere si sa-si dezvolte aptitudinile si talentul.
Incepem colaborarea dezvoltand comunicarea pentru Campania 2%, in cadrul careia salariatii pot redirectiona doua procente din impozitul anual pe venit catre un ONG, iar recomandarea noastra este, fireste, SOS Satele Copiilor.
Mesajul pe care l-am gasit a fi cel mai potrivit este departe de clasica portretizare a dramei copilului sarac si orfan. Realitatea este ca oamenii au devenit imuni la suferinta si saracia celorlalti, sub o mare de mesaje patetice si cazuri sociale de o gravitate extrema. In aceste conditii, cum sa ii determinam sa dea importanta celor 2 % si sa ii foloseasca responsabil? Convingandu-i ca o fac pentru ei insisi si transformand indemnul obisnuit "Investeste in viitorul lor!" in "Investeste in viitorul tau!". Copiii de la SOS sunt instruiti si incurajati sa devina adulti de succes, sa reuseasca in viata in ciuda situatiei lor parentale. Ei vor creste cu hotararea de a deveni buni profesionisti si indivizi folositori societatii si nu se stie niciodata cand se vor inversa rolurile si vom avea la randul nostru nevoie de ajutorul lor.