DDB Worldwide a castigat contul Reebok

Reebok International a renuntat la serviciile agentiei McGarryBowen, care s-a ocupat de cont din 2004, in favoarea DDB Worldwide, castigatoarea pitch-ului organizat de Reebok, informeaza AdAge.

DDB va gestiona contul din birourile de la Berlin, Chicago si Hong Kong, in incercarea de a revitaliza brandul. La nivel global, Reebok a inregistrat o scadere a vanzarilor iar bugetul de publicitate a fost si el micsorat, in Statele Unite ajungand de la 14 milioane de dolari in 2007 la 8 milioane de dolari in 2008, conform datelor prezentate de TNS Media Intelligence.

"DDB ne-a uimit cu resursele creative de care dispune in intreaga lume, cu gandirea profunda, solutiile neconventionale si pasiunea pentru creatie. Suntem hotarati sa obtinem rezultate benefice pentru brandul nostru", a declarat Rich Prederville (Head of Global Brand Marketing, Reebok).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related