Interviu cu Dan Amariei (Deputy Creative Director Propaganda)
Nu stiu altii cum sunt, dar noi ne-am amuzat teribil in redactie, cand am ascultat spoturile radio din campania Antimitocanie (1, 2, 3, 4, 5, 6) . De printurile din "Atlasul de mitocanie urbana" nu va mai zic. Asa ca ne-am hotarat sa il luam la intrebari pe Dan Amariei, care s-a ocupat de campania Radio Guerrilla. Campaniile Radio Guerrilla se inscriu de ceva timp pe acest tipar al invocarii spiritului civic, dar merita sa aflam ce aduce nou demersul de acum. Iata de ce, sunt sigura ca veti gasi utile hint-urile din interviu, pentru o mai buna "citire" a "Atalasului de mitcanie urbana".
Comentarii
Ma rog, mie mi se par cam fumate mistourile astea. Dar cata vreme inca antreneaza lumea in discutii si o face sa se simta complice cu radio guerrilla, sunt de folosit si cred ca vor avea succes in ceea ce priveste imaginea radioului, audienta si dn astea. Dar la schimbarea de comportament a celor ridiculizati nu cred ca se asteapta sincer cineva.
Mi se pare o campanie orientata spre a jignii oamenii si spre a face misto. Poate ca am eu o parere prea buna despre lume in general, dar cred ca singurele persoane care vor reactiona sunt tot cele care au o urma de bun-simt. Cred ca ma asteptam la un sarcasm mai fin, sustinut, asa cum ne-ati obisnuit, si fara atacuri directe la adresa indivizilor care oricum nu raspund prin schimbarea comportamentului cand sunt confruntati.
Dar pana la momentul evolutiei la stadiul de fiinte umane ale asa ziselor "animale" de care vorbiti, traiasca rasul si buna-dispozitie, nu?