Reclame mai ieftine si mai curajoase

Criza o sa igienizeze industria, spun publicitarii romani pentru Cotidianul.
"Noi am inceput sa reducem cheltuielile in martie 2008. Ca jucator pe bursa mi-am dat seama ca o sa vina o perioada dificila, deoarece exista un decalaj de vreo sase luni intre bursa si economia reala", spune Adrian Tuluca, general manager Propaganda. Situatia nu este roz, adauga acesta: "In conditiile crizei financiare, unele companii n-au mai avut buget deloc. Am castigat doua pitch-uri in septembrie - octombrie, la unele companii care n-au cheltuit pana acum nici un leu."

Citeste continuarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related