Intre 4 si 7 iunie 2009, 375 de milioane de cetateni ai Uniunii Europene sunt chemati la urne in cadrul alegerilor pentru Parlamentul European. Pentru prima data, alegerile vor fi promovate printr-o campanie de informare pan-europeana, prin care se atrage atentia electoratului asupra importantei pe care alegerile o pot avea asupra noastra, a tuturor. La nivel pan-european, reteaua internationala Scholz & Friends se va ocupa de strategia si implementarea campaniei, iar de campania din Romania se ocupa Scholz & Friends Bucuresti/ Lowe&Partners.
Punctul culminant al campaniei va fi reprezentat de o serie de instalatii 3D - sculpturi de marimi impresionante vor atrage atentia publicului asupra alegerilor europene din 2009 si vor ilustra aspecte ale influentei pe care alegatorii o pot exercita asupra deciziilor politice. Cabine interactive multimedia ii vor invita pe cetatenii europeni sa isi exprime dorintele pentru Europa printr-un mesaj video. Impreuna cu 10 panouri publicitare, instalatiile 3D si cabinele multimedia vor arata ca europenii au sansa de a se implica in procesul de decizie al Uniunii Europene - fapt accentuat prin sloganul "Tu decizi!".