Inca nu avem de-a face cu o criza in adevaratul sens al cuvantului, cel putin deocamdata, a afirmat Mihai Barsan (Group Brand Manager URSUS Breweries), in cadrul emisiunii AdCouture, ci mai mult cu "o sperietoare de criza". El crede ca tendinta consumatorilor este sa devina mai pretentiosi cu privire la raportul calitate-pret al produselor. Ursus intentioneaza sa ramana la inaltime iar asocierea cu echipa nationala de fotbal e inca un punct castigat in relatia cu actualii sau viitorii consumatori.
Recent premiat la IAA Excellence Awards pentru meritele in cresterea brandului Timisoreana, Mihai Barsan a mai vorbit despre cum se poate incepe o cariera in marketing. El a punctat cat de important este "sa ai o pasiune pentru a intelege care sunt resorturile care ii fac pe oameni sa gandeasca intr-un anumit fel. Sa stii cum sa intrebi pe cineva ce asteptari are ca apoi sa poti sa-i depasesti asteptarile." Cat despre succesul obtinut de Timisoreana, Mihai Barsan a tinut sa evidentieze faptul ca, desi , "Timisoreana e unul din caii care trage la caruta; e un cal frumos", toate marcile din portofoliul Ursus s-au bucurat de o crestere semnificativa in 2008.
Legat de criza economica nu-si face griji pentru ca prevede o "mutatie dinspre brandurile ieftine si lipsite de substanta", asa ca nu vor fi afectate neaparat brandurile premium, in viziunea sa.
Puteti urmari integral discutia dintre Serban Ciusca si invitatul Mihai Barsan, aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.
Comentarii