Emisiunea AdCouture din aceasta saptamana ii are ca invitati la rubrica "Hot Spot" pe Manuela Necula (CEO Ogilvy Group Romania) si Albert Nica (Executive Creative Director Ogilvy Group). Daca saptamana trecuta am vorbit despre contributia agentiei D'Arcy la maturizarea pietei romanesti de publicitate, in aceasta saptamana vorbim cu cei doi invitati despre experienta pe care au dobandit-o in D'Arcy pe contul Connex.
Invitatul lui Serban Ciusca la rubrica "Insider" este Mihai Barsan (Group Brand Manager Ursus Breweries). Recent premiat la IAA Excellence Awards pentru meritele in cresterea brandului Timisoreana, Mihai va vorbi la AdCouture despre cum se poate incepe o cariera in marketing, despre relatia ideala cu agentia de publicitate, dar si despre cum percepe un client recunoasterea Effie.
Emisiunea se va difuza astazi, incepand cu ora 23:00, la The Money Channel.
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.
Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea IQadsTV.