Liviu David: "D'Arcy era tancul care darama totul, calca totul in picioare"

"Pur si simplu incercam sa facem lucrurile altfel, sa inovam", si se simtea foarte clar asta atunci cand D'Arcy intra intr-un pitch. Concurenta nu prea avea sanse in fata lui D'Arcy, "se simtea puterea", a mai adaugat Liviu David (Creative Director Next Advertising). Cheia succesului e posibil sa fi fost pasiunea care i-a unit pe toti acei oameni. "Cand spui D'Arcy spui pasiune (...) mi-e foarte greu acum sa lucrez in industrie si sa nu gasesc aceasta pasiune din D'Arcy."

Dar cu siguranta ca si perseverenta si-a avut rolul ei. "Eu am invatat la D'Arcy pe bajbaite. N-avea cine sa ma invete. (...) Am invatat din incercari si am avut timp sa incerc. Si am avut si clienti care sa ma stimuleze sa incerc." Un astfel de client a fost Connex, care "venea la noi si ne dadea peste mana sa incercam lucruri mai bune. Ne stimula clientul.", a tinut sa precizeze Liviu David.

Inivitat la rubrica "Insider" a emisiunii AdCouture, Liviu David s-a intors in timp, pe vremea agentiei D'Arcy, pentru ca pe 4 martie s-au implinit 5 ani de cand a disparut agentia care a facut istorie pe piata de publicitate din Romania. Puteti urmari integral impresiile lui Liviu David pe acest subiect, dar si pareri ale altor fosti membri D'Arcy aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related