Intrebat ce a insemnat pentru el experienta D'Arcy, Octav Gheorghe (Creative Director Gavrila&Asociatii) si-a adus aminte cu placere de acea perioada: "am avut ocazia sa lucrez pentru campanii absolut senzationale, in aceasta perioada de inceput a pietei, unde exista entuziasm, bunavointa, disponibilitate din partea tuturor, o buna colegialitate." Apropo de colegi, Octav Gheorghe a spus cu franchete ca "prietenii cu care ma vad in ziua de azi sunt mai toti din D'Arcy".
Partea frumoasa a muncii in agentie era faptul ca "s-au facut lucruri nefacute". Cautau ineditul si piata era inca proaspata, asa ca, in principiu "cam tot ce se facea in D'Arcy era o premiera.", a mai adaugat Octav Gheorghe. Practic, "daca vroiai sa faci advertising de buna calitate probabil la D'Arcy trebuia sa vii".
Cat despre motivele dizolvarii agentiei, "poate ca a fost bine ca s-a desfiintat atunci", a afirmat foarte rational Octav Gheorghe, motivand ca poate "si-ar fi pierdut din grandoare daca ar fi rezistat pana azi, cand e o concurenta mai mare, sunt stiluri diferite ale altor agentii."
Invitat in cadrul emisiunii AdCouture, Octav Gheorghe a acceptat provocarea noastra de a se intoarce in timp pe vremea agentiei D'Arcy, pentru ca pe 4 martie s-au implinit 5 ani de cand a disparut agentia care a facut istorie pe piata de publicitate din Romania. Puteti urmari integral impresiile lui Octav Gheorghe pe acest subiect, dar si pareri ale altor fosti membri D'Arcy aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.