Marius Ursache despre cand si de ce se cere un rebranding de packaging

Modificarea designului de ambalaj e oportuna atunci cand e o solutie la o problema, si nu doar o cosmetizare de dragul cosmetizarii.

Problemele pot fi de mai multe tipuri. Problemele de functionalitate tin in general de designul structural al ambalajului si au impact asupra usurintei in utilizare, perisabilitatii, transportului sau stocarii. Problemele de brand apar atunci cand ambalajul nu sustine principiile pe care brandul e construit - fie ca e vorba de comunicare sau de alte aspecte.

Exista si probleme de piata - poti avea un ambalaj care e functional, spune ce trebuie in termeni de brand, insa nu e competitiv cand e pus in raft, langa altii (in special cand e vorba de concurenta cu branduri internationale). Mai e si problema de public--gustul publicului evolueaza si trebuie sa tii cont de el, asa cum si fabricantii de automobile modifica designul progresiv pentru a tine pasul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Sectiune



Branded


Related