Visa a inceput difuzarea noii sale campanii "More people go with Visa", intr-un prim efort unitar desfasurat la nivel global, conform unui comunicat de presa Visa.
Platforma "More people go with Visa" este relevanta in toate regiunile geografice si pentru toate categoriile de public. La nivel international va rula spotul "Go", care va fi adaptat pentru fiecare zona in parte. In Statele Unite, "Let's go" si "Aquarium" sunt spoturile care vor comunica un mesaj optimist, menit sa-i stimuleze pe consumatori in atingerea propriilor teluri.
Prin noua campanie, Visa incearca sa arate avantajele utilizarii serviciilor de plata electronice si sa incurajeze acest tip de consum in dauna folosirii bacnotelor sau a cecurilor. "Visa ofera oamenilor posibilitatea de a actiona si a face lucrurile care sunt importante pentru ei. Campania are un mesaj puternic, este o invitatie pentru a profita la maxim de viata, in fiecare zi. Nu este vorba de a cheltui mai mult ci de a utiliza serviciile Visa", a declarat Antonio Lucio (CMO, Visa Inc.).