Colgate-Palmolive (Romania) si Asociatia Medicilor Stomatologi cu Practica Privata din Romania (AMSPPR) demareaza in luna martie cea de-a XII-a editie a programului Luna Colgate, cel mai complex si amplu program de educare a populatiei in domeniul sanatatii orale.
In contextul cresterii principalelor afectiuni orale in Romania, corelata cu un nivel scazut de consum al produselor de ingrijire orala, initiativa Luna Colgate isi asuma, in principal, un rol educational - acela de a ii ajuta pe consumatori sa constientizeze importanta igienei orale si a controalelor stomatologice periodice preventive. Editia din acest an promoveaza conceptul parteneriatului Colgate - AMSPPR pentru "0" probleme de sanatate orala, abordand consumatorii in activitati specifice unei campanii integrate cu scop educativ.
Comentarii
Dupa Danone, este brandul pe care-l detest cel mai mult, din cauza reclamelor proaste si mincinoase si din cauza necalitatii produselor.
Ultima reclama, cu placa bacteriana, tradusa de o voce cu mult mucus in nas - individa ar trebui sa ia "celebra" 360 si sa si-o invirta in nas.