Mindshare a fost distinsa cu premiul pentru "Cea mai buna Agentie Globala Media a anului" de catre renumita publicatie a industriei, Advertising Age.
Premiul incununeaza un an important pentru reteaua detinuta de WPP. In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention - unitatea de gandire creativa si The Exchange - unitatea de buying online si offline.
AdAge a declarat ca restructurarea globala de succes a agentiei a reprezentat motivul cheie in acordarea acestui premiu, fiind de asemenea luate in considerare si cateva proiecte deosebite ale anului 2008 din zona de productie de branded content: versiunea locala a binecunoscutului serial "Betty cea urata", (proiect realizat pentru clientul Unilever in China) sau "In the Motherhood", un serial de comedie difuzat online care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori si care a fost recent preluat de catre reteaua de televiziune ABC pentru a fi adaptat pentru televiziune.