SI MIE…SI MIE…SI MIE PATRU ! ! !

Ce poate fi mai degradant, mai stupid si mai simplist ? Cit de abrutizat trebuie sa-ti consideri publicul ca sa recurgi la o metoda atit de barbara pentru a-ti populariza promotia ?

Galagioasa "trupa de soc" din spoturile Golden Brau comanda saisprezece sticle cu bere ca sa le scoata romanilor ochii cu noul concurs. Cei patru ne-au obisnuit deja cu hahaielile si nechezatul lor, cu glumele uneori bune ( vezi "am bagat patru…una dupa alta", dar acolo era vorba de creatii importate de prin Polonia ) dar execrabil interpretate, cu gesturile exagerate si, in general, cu un cabotinaj prafuit.

De aceasta data, adunati in jurul mesei din restaurant, baietii Golden sint pusi sa joace un fel de sceneta in fata careia Nenea Iancu s-ar invineti de tristete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related