SI MIE…SI MIE…SI MIE PATRU ! ! !

Ce poate fi mai degradant, mai stupid si mai simplist ? Cit de abrutizat trebuie sa-ti consideri publicul ca sa recurgi la o metoda atit de barbara pentru a-ti populariza promotia ?

Galagioasa "trupa de soc" din spoturile Golden Brau comanda saisprezece sticle cu bere ca sa le scoata romanilor ochii cu noul concurs. Cei patru ne-au obisnuit deja cu hahaielile si nechezatul lor, cu glumele uneori bune ( vezi "am bagat patru…una dupa alta", dar acolo era vorba de creatii importate de prin Polonia ) dar execrabil interpretate, cu gesturile exagerate si, in general, cu un cabotinaj prafuit.

De aceasta data, adunati in jurul mesei din restaurant, baietii Golden sint pusi sa joace un fel de sceneta in fata careia Nenea Iancu s-ar invineti de tristete.

Pornim de la de mult uitatul si nemaiutilizatul "garçon", care nu face decit sa-i transforme pe cei patru in niste topirlani care-si dau aere la Sorely pe terasa. Publicul Golden Brau ? Desigur, pretextul trebuie sa fie micii, descrisi prin formula insipida "bine facuti, cu mustar".

Aproape ca trec neobservati, pentru ca ( repede-repede, in goana secundelor "dupa buget") tinerii sa treaca "la cestiune". Un fel de "toarna, frate, cite patru beri ca sa iei masina bengoasa !". Un alt fel de-a spune "Vrei masina ? Toarna musai patru beri pe git ! Si daca mai stai in picioare, fuguta la posta sa trimit capacele." Probabil ca as duce sarcasmul prea departe daca mi-as imagina ca "strategii" au calculat cam cit ar vinde cu ocazia promotiei inmultind expectantele cu patru…

Bere la norma, degete rasfirate exhibitionist astfel incit consumatorului sa-i intre cit mai adinc in creier faptul ca trebuie sa bea PATRU sticle ( daca se poate, toate odata ), acelasi nechezat strident - tot atitea metode intrate in galeria uneltelor clasice de promovare pentru marcile ieftine de bere din Romania.

Probabil ca "strategia" luata in calcul de catre autorii acestui tip de comunicare presupune doar ca bautorul de bere ieftina nu este doar sarac si amator de chilipiruri, ci si slab inzestrat din punct de vedere intelectual, adica prost. Adica atit de prost, incit trebuie sa-i spui pina oboseste: "patru….vreau patru….si mie patru….si mie….si mie…..si mie patru".

Primul testimonial, spotul cu prima cistigatoare, nu face decit sa dubleze ineptia. "Patru….Doar patru ?….Sint cu masina…" Care va sa zica alcoolism la volan ? Care va sa zica femeie in toata firea, cu patru barbati la circiuma ? Parca vorbeam de "low target". Iar in Romania, "low target" inseamna, printre altele, public cu principii morale stramosesti, uneori desuet de stramosesti. Nu cautati logica. Va sa zica ca nu exista…

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related