"Si acum inchideti telefoanele mobile! N-o sa mai aveti nevoie de astea !". Va suna cunoscut ? O campanie in forta, revolutionara pentru timpul ei, care parea sa rastoarne toate clasamentele in telefonia mobila. Asta cu atat mai mult cu cat beneficia de zvonistica romaneasca care spunea ca Romtelecom-ul va putea veni cu preturi preferentiale, beneficiind de reteaua de telefonie fixa de monopol.
Dupa lansarea in forta au venit cu niste imagini frumoase cu cerul, pamantul, norii, natura si Cosmorom care te conecteaza cu tot ce inseamna comunicare in univers. Dupa imaginile idilice, tot ce imi mai amintesc din comunicarea Cosmorom sunt cateva lucruri tactice, niste abonamente ciudate, o tarifare la secunda pe care nu a inteles-o nimeni, atat era de complicata. Rezultatul ? O lipsa de consistenta ingrozitoare, o mare gaura in buzunarul Romtelecom si unul dintre cele mai rasunatoare esecuri de marketing din Romania.
Cosmorom, noul lider in telefonia mobila?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: