Cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum, primul si cel mai important eveniment dedicat comunicarii in new media s-a bucurat de participarea a peste 300 de persoane pe parcursul celor doua zile de desfasurare. Evenimentul a avut loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel in perioada 26 - 27 februarie si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu agentiile OgilvyInteractive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului au fost Voxline, Think Digital si Netopia.
In prima zi a evenimentului, peste 15 specialisti locali si trei profesionisti internationali au dezbatut cele mai importante tendinte in comunicarea online si mobile. Julian Smith (Director of Digital Insight &Research, MEC Interaction EMEA, divizie a retelei globale Mediaedge:cia), Alex Karageorgis (Sales Director, Thinkdigital) si Alain Hereaux (President, IAB Europe) au fost cei trei specialisti internationali care au oferit o perspectiva europeana asupra industriei de publicitate online si digitala, accentuand beneficiile pe care acest canal de comunicare le are asupra strategiilor de promovare a companiilor.