Pe piata cafelei, competitia da in clocot. Nescafe "a inceput cu o cafea buna". In replica, Jacobs a adus "puterea alintaromei". Iar Tchibo te indeamna "inspira prin gestul tau". Doncafe, brand proaspat, fruct al pasiunii dintre Elita si Selected, se dedica pasiunii sufletului latin. Doncafe vrea sa demonstreze ca atunci "cand adaugi pasiune unei cafele bune, creezi o cafea excelenta", ba chiar doua: Doncafe Elita si Doncafe Selected. Dar dincolo de sloganuri si mesaje de campanie, cine va iesi castigator la capitolul vanzari?
Aburii cafelei alunga norii crizei
Inainte de a da verdicte, sa nu uitam ca suntem in criza economica. Se preconizeaza mai multa cumpatare din partea consumatorilor, chiar daca, in general segmentul FMCG este ultimul loc in care se vor face simtite efectele crizei. A spus-o Paul Nuber (General Manager Nestlé Romania; va ocupa functia pana la sfarsitul lunii februarie) in cadrul conferintei de lansare a biroului din Bucuresti al Civitas Global Ketchum, care a avut loc la sfarsitul lunii ianuarie, si au constatat-o si cei de la Unlock. Adina Vlad (Managing Partner Unlock Market Research) a prezentat, in cadrul aceluiasi eveniment, un studiu cu privire la perceptia romanilor asupra crizei. Astfel, 68 % din respondentii "Romanian Crisis Monitor" au declarat ca vor cumpara in principal bunuri de prima necesitate, dar pe de alta parte, 56% au declarat ca probabil isi vor permite sa cumpere mai putine branduri si ca in general vor reduce consumul. Oarecum contradictoriu vine argumentul lui Paul Nuber: "daca ai viziune, oamenii vor cumpara de la tine", a mai adaugat el la acel moment.
Comentarii
Pana la urma doar un adevarat bautor de cafea apreciaza cea mai buna cafea si cea mai buna cafea imbraca pentru fiecare alt nume...
Cand faci cafea deobicei mergi pe: origine (Tchibo), aroma (Jacobs) sau efect (trezire)
Doncafe a pus cam multa frisca in cafea si s-a cam diluat pentru ca s-au cam raspandit in toate partile, si stim bine ca atunci cand amesteci multe lucruri bune deobicei iese unul prost... ma refer la advertising, nu la cafea...
Ba e cultivata in America de Sud, ba in Italia... ba seamana cu o reclama la vin bun romanesc.... ba duce spre telenuvela italiana.... nu stiu cui se adreseaza... Cafea cu pasiune... banui ca toate casnicele obsedate de telenuvele ar bea cafeaua, dar am dubii