Canalul de televiziune ABC a obtinut 72 de milioane de dolari din vanzarea spatiilor publicitare din timpul decernarii premiilor Oscar din 22 februarie, informeaza AdAge. Conform datelor prezentate de TNS Media Intelligence, a fost nevoie de 26 de minute de reclame pentru a se ajunge la aceasta valoare.
Costul pentru 30 de secunde de publicitate a fost coborat de ABC de la 1,65-1,7 milioane de dolari la 1,4 milioane de dolari. Chiar si in aceste conditii, companii importante, precum General Motors sau L'Oreal au renuntat sa mai cumpere spatii de reclama.
"Climatul economic tumultos din acest an a prezentat atat avantaje cat si dezavantaje pentru transmisiunea premiilor Oscar. Pentru ca mai multi advertiseri importanti s-au retras de la evenimentul de anul acesta, branduri noi au avut oportunitatea de a participa. In ciuda climatului economic si a cifrelor de audienta aflate in scadere, companiile inteleg rolul pe care il joaca publicitatea TV in cadrul unor evenimente precum cel organizat de Academia Americana de Film", a declarat Dean DeBiase (CEO, TNS Media Intelligence).