Next prezinta cu uimire ultima campanie facuta de Next

Introducere
Ca orice comunicat de presa, trebuie sa inceapa cu o punere in tema. In cazul acesta e vorba despre ultima campanie pentru Salvati Delta si prima din Romania in care se recomanda in mod explicit sexul oral.

Brief-ul
Gluma e gluma, dar problema e destul de grava. Plasticul nu se biodegradeaza, iar animalele il confunda cu hrana, il inghit si mor, sau se prind in el si se sufoca. Vorbim de sute de mii de necuvantatoare pe an, la nivel global. E important ca oamenii sa inteleaga ca fiecare pet sau punga de plastic aruncate la intamplare fac rau naturii.

Aici agentia incepe sa se laude
Am descoperit ca in Romania, in cazul campaniilor sociale, abordarea pozitiv-educativa nu are mare efect. Celor care arunca gunoaie in iarba nu le poti spune zambind ca planeta e in pericol. Atunci am hotarat sa venim cu un mesaj aparent dragut dar care se dovedeste a fi, la o privire mai atenta, extrem de dur. Mesajul de multumire al animalelor din Delta e usor alterat de deseurile de plastic pe care semenii nostri, dragii de ei, le arunca pe unde se nimereste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Denisa Albu
acum 15 ani
Foarte reusita campania! In special printul cu "For everything you do, FUCK YOU!" Daca nici asta nu are efect pozitiv asupra oamenilor... atunci n-ai cum sa-i dezveti pe marlani!


Branded


Related