Ieri seara, la Fratelli Lounge , industria de marketing si comunicare din Romania a fost in sarbatoare. Aniversarea celor 15 ani de IAA Romania a coincis cu cea de-a doua editie Balului IAA, ocazie cu care se decerneaza premiile de excelenta IAA. Astfel, cei care prin actiunile, atitudinea sau initiativele lor au creat un standard sau reprezinta un exemplu relevant profesional si etic pentru intreaga industrie de marcomm, au primit o rasplata simbolica din partea IAA.
Seara a inceput cu decernarea diplomelor aniversare. Primele distinctii au fost acordate fostilor presedinti, care au avut numai cuvinte de lauda la adresa industriei si indemnuri pentru evolutie, in continuare: Mihail Vartosu, Bogdan Enoiu, Veronica Savanciuc, Mihai Ghyka. Au primit distinctii si practicieni care au sprijinit constant asociatia dar si industria in general: Radu Florescu, Manuela Necula, Mihaela Ungar, Sorin Psatta, Alexandra Gatej, Giulia Burlui. Unii dintre ei au punctat cateva directii importante pentru dezvoltarea industriei. Manuela Necula a precizat, de pilda: suntem intr-un moment in care parteneriatul dintre clienti si agentii este foarte important si ar fi bine sa ne dam mana cu adevarat si sa o tinem strans.
Comentarii