Astazi au fost retrase premiul si trofeul Bronze Team luate de Grey la AdPrint 2009 cu campania "Clicknet - Internet. How fun?" datorita diferentelor "dintre executiile traduse in limba engleza si inscrise in competitie si cele care au fost publicate in limba romana", dupa cum precizeaza comunicatul Millenium Communications.
Sesizarea facuta de mine a inceput cu un apel la comunitatea IQads pentru a gasi un print publicat din campania Clicknet, intrucat varianta gasita de mine in revista Republik nu avea ilustratii identice.
Apoi Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey) a explicat intr-un buzz de ce sunt diferite executiile: pentru ca au existat mai multe variante si pentru ca au fost facute de mana de catre ilustratori si apoi scanate.
Am descoperit azi alte doua printuri in romana din aceeasi campanie si le-am expus spre vizionare si comparatie. Mai pe seara am primit de la Claudiu Dobrita o poza cu printul Rock-Paper-Scissors, publicat in limba engleza, avand un singur element diferit fata de cel inscris la festival. Apoi a venit comunicatul de la Millenium, cu decizia juriului de a retrage premiul si nominalizarile.
Retragerea premiului obtinut de GMP pentru campania "Apa Nova - De de iubim Bucurestiul" s-a datorat insa datei de lansare a campaniei (2007), care o facea neeligibila. Anuntasem anul lansarii inca din noaptea galei, pe blogul IQads. GMP si Millenium si-au expus pe rand pozitiile in legatura cu dificultatile tehnice intampinate de agentie la inscriere.
Comentarii
felicitari pt atitudine- lucrarile inscrise nu se inscriu pe genunchi..
BEST
bancul cu cioara vopsita trebuie reinventat- ego-ul e prea mare aici!! Noroc cu internet- mai exista inspiratie gratis
copy-ul si ideea sunt la fel de valide chiar si cu modificarile in cauza.
c'mon! bravo alex! bravo bob!
si voi romanilor carcotasi... macar sa vi se retraga niste premii.
Asta e adevarata problema... exact cum nimeni nu mai tine minte ce meciuri importante am pierdut pentru ca arbitrii ne-au dezavantajat, desi la acel moment toat tara era in clocot de nervi, toti strigau pe la stiri... si pana azi, noi am uitat asta.
Acum intrebarea e... vor trece Grey si GMp de partea baricadei cu NEXT si CAP in ceea ec priveste concursurile astea publicitare?