Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat licitatia organizata pentru Romania de Unilever South Central Europe pentru brandul Rama. Agentia va oferi servicii de strategie, design si comunicare de brand pentru un proiect integrat de comunicare apartinand Rama, pe parcursul anului 2009.
Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni.
"Pitch-ul Rama a inceput intr-o dimineata de toamna, cu un numar necunoscut pe ecranul mobilului. Telefonul ar fi putut foarte bine sa nu sune intrucat pe vremea aceea n-aveam contactul pus pe site si eram, din nefericire pentru noi, destul de greu de gasit. Din fericire, clientul a insistat si a reusit sa dea de noi si sa ne invite la pitch. Ne-am mirat, am multumit Celui de Sus si clientului pentru provocare, si-apoi ne-am apucat de treaba. Dupa prima prezentare am sperat, dar n-am fi bagat mana-n foc, dupa a doua am fi bagat mana-n foc, dar ne era frica sa speram. Pana la urma a iesit bine si acum nu ne ramane decat sa recompensam increderea prin rezultate." povesteste Catalin Rusu, Managing Partner&Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.