49 de viitori studenti au trecut de procesul de evaluare si urmeaza sa inceapa cursurile celei de-a doua editii a Scolii ADC*RO. Desi initial doar 45 de studenti trebuiau selectati, datorita punctajului egal dintre ultimii clasati, lista finala cuprinde 49 de persoane.
Procesul de selectie a fost realizat de catre tutorii Scolii ADC*RO, care au evaluat in mod individual aplicatiile intrate in concurs si, printr-un sistem online, le-au notat pe o grila de la 1 la 5.
Sorin Tranca, Creative Director Friends Advertising si tutor la Scoala ADC*RO, pentru al doilea an consecutiv, ne povesteste despre cum a decurs procesul de selectie: "Cand am intrat in acest proiect m-am pregatit sa fiu un soi de profesor la postliceala. Ideal, eu vad Scoala ADC ca pe o Academie, mizand pe faptul ca, spre deosebire de mileniul trecut, cand am intrat eu in publicitate, exista un acces infinit mai bun la resurse si la documentare. In plus, nivelul comunicarii este mult superior acelui moment, briefurile arata altfel, bugetele sunt mai mari, obiectivele mai ambitioase, lupta la raft mai acerba si mai pasionanta. Asadar, daca vrei publicitate, ai date mult mai bune de intrare azi. Cred din rasputeri ca acolo va trebui sa ajungem, chiar daca deocamdata am senzatia, privind teme de admitere ale studentilor, ca sunt un fel de domnul Trandafir la clasele 1-4. De la aceasta a doua editie a scolii ADC imi propun sa invat eu mai mult. Iar pe studenti ii invit, inainte de orice, sa nu mai intarzie. Multumesc frumos si bafta tuturor".