CE SE INTAMPLA IN PUBLICITATEA GLOBALA?

Pentru prima data dupa anul 2000, piata globala de publicitate creste in acelasi ritm cu PIB-ul. Insa, care dintre cele mai importante piete de publicitate evolueaza cel mai rapid?
Lipsa jocurilor olimpice, a alegerilor electorale din America sau a campionatelor europene de fotbal arata ca cresterea pietei globale de publicitate nu va mai fi in acest an la fel de impresionanta ca in 2004. Trendul ascendent de anul trecut, tradus prin cresterea pietei de profil in raport cu PIB-ul global pentru prima data din 2000 incoace, nu este ceva intamplator.
Previziunea anuala a ZenithOptimedia cu privire la piata mondiala de publicitate este ca industria publicitatii va creste in raport cu PIB-ul global, cel putin pana in 2007. Pana la acea data ar trebui sa reprezinte putin peste 1% din PIB-ul global, nivel la care s-a aflat inainte de anii '90.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related