Pentru prima data dupa anul 2000, piata globala de publicitate creste in acelasi ritm cu PIB-ul. Insa, care dintre cele mai importante piete de publicitate evolueaza cel mai rapid?
Lipsa jocurilor olimpice, a alegerilor electorale din America sau a campionatelor europene de fotbal arata ca cresterea pietei globale de publicitate nu va mai fi in acest an la fel de impresionanta ca in 2004. Trendul ascendent de anul trecut, tradus prin cresterea pietei de profil in raport cu PIB-ul global pentru prima data din 2000 incoace, nu este ceva intamplator.
Previziunea anuala a ZenithOptimedia cu privire la piata mondiala de publicitate este ca industria publicitatii va creste in raport cu PIB-ul global, cel putin pana in 2007. Pana la acea data ar trebui sa reprezinte putin peste 1% din PIB-ul global, nivel la care s-a aflat inainte de anii '90.
CE SE INTAMPLA IN PUBLICITATEA GLOBALA?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: