A fost retras premiul obtinut de GMP la AdPrint 2009 pentru campania Apa Nova - "De ce iubim Bucurestiul"

Dupa cum va spuneam imediat dupa festival, am descoperit in galeria AdPrint campanii neconventionale lansate in 2007 de GMP si de Propaganda si prezentate la workshopurile ADfel. Campaniile prezentate atunci de Propaganda au fost foarte putin vizibile in presa, spre deosebire de campania prezentata de catre Mirela Angelescu, pe care cu siguranta si-o amintesc toti cititorii de IQads: Apa Nova - "De ce iubim Bucurestiul". Aceasta campanie a primit la AdPrint 2009 premiul "Bronze Angel" in categoria "Innovative use of Ambient".

Crezand ca vor fi tratate individual executiile inscrise in festival, asa cum precizeaza regulamentul ("Each ad constitutes one entry. Ads which form a campaign must be entered and paid for as single entries"), am presupus in postul de pe blogul IQads ca GMP a inscris la festival executii noi, implementate in 2008, adica placute cu nume de strazi noi si aveam de gand sa am cu reprezentantii agentiei o discutie despre moralitate, daca dupa litera legii executiile erau eligibile.

Am descoperit in dimineata asta ca prezentarea in Powerpoint care continea toate executiile, trimisa presei odata cu lansarea campaniei, pe 29 august 2007, continea o placuta care aparea si in case study-ul inscris la festival. Pe ea scria "Strada unde am alergat dupa Ana" (si daca e sa ma gandesc ca am denuntat la Millenium campania premiata pe nedrept, sper sa nu aiba caracter premonitoriu si sa se adevereasca).

Discutand azi cu Elena Bululete (PR Manager, Millenium Communications), am aflat ca in categoria Innovative se premiaza campaniile intregi si se tine cont de data lansarii lor, nu de aparitia executiilor. Elena a declarat: "Am discutat cu cei de la GMP, si intr-adevar, campania cu placutele care a fost inscrisa la AdPrint categoria C, sectiunea AdPrint Innovative Use of Ambient a rulat incepand cu luna octombrie 2007, fapt ce contravine conditiilor de eligibilitate ale competitiei. In aceasta situatie, ne vedem obligati sa retragem premiul agentiei GMP."

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

smoke alot
acum 15 ani

Apa Nova e o campanie pe care am vazut-o in strada toti cei care traim in Bucuresti.

Dar nu am vazut nicaieri nici unul din printurile lui Saatchi. Toti stim asta!

"criterii de eligibilitate"... my ass...

Bogdan B
acum 15 ani
Da' de ce trebuie sa ia mai intai premii ca sa se prinda organizatorii ca nu-s eligibile conform regulamentului?

Millenium, vre-un raspuns?

daniela nedelschi
acum 15 ani
e adevarat ca am vazut-o in strada toti cei care traim in bucuresti, doar ca s-a intamplat in anul gresit... Too bad.
EmilC
acum 15 ani
nu ca ar fi prima data cand anumite campanii se trezesc foarte premiate pentru ca...sunt ale unei anumite agentii sau pentru ca..."merita domne campania asta". extindem investigatia si prin alte parti, ce ziceti?
Adrian Botan
acum 15 ani
Va dau un hint: GMP a mai lucrat dupa ceeasi reteta la Cannes 2007: printul Mandra (pe care l-am vazut toti, nu?) a mai fost inscris si cu un an inainte. E ironic faptul ca tocmai ei i-au dat lui Alexandrescu premiul pentru excelentza in lupta contra ghosturilor.
Mihaela Brebenel
acum 15 ani
Printurile lui Saatchi - cele cu ciuperca au fost outdoor o perioada f lunga chiar, daca vrei iti zici si unde: in zona eroilor, pe o strada care te duce la gradina botanica- si probabil si in alte locuri.

Cand ai citit ca o lucrare buna trebuie sa te faca sa gandesti ,,De ce nu m-am gandit eu la asta?" invidia orbitoare era exclusa.



Branded


Related