Reclama online la Kit Kat, prin intermediul unei pagini goale

Compania Nestle a ales, in premiera, sa-si promoveze pe Internet ciocolata Kit Kat folosind o pagina web descrisa ca fiind "Primul site din lume unde nu se intampla nimic", anunta presa britanica.

In afara acestei descrieri, pe respectiva pagina de Internet se afla si binecunoscutul slogan "Have a Break. Have a Kit Kat" (Ia o pauza. Mananca o Kit Kat).

Cei care sunt dispusi la pauze suficient de lungi pe acest site pot observa mici insecte deplasandu-se pe ecran. In josul paginii mai exista un text, scris cu caractere foarte mici, prin care utilizatorii, in cazul in care observa orice fel de activitate pe pagina de web, pot anunta acest lucru la o adresa de e-mail special destinata "reclamatiilor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related