Brandul Citroen si-a schimbat logo-ul

Citroen a apelat la serviciile agentiei de brand Landor, din Marea Britanie, pentru a-si schimba identitatea vizuala, clasicul logo fiind prezentat intr-o noua forma cu aspect tridimensional, informeaza BrandRepublic.

Andrew Welch (Executive Director, Landor), care a colaborat cu biroul Landor din Paris, a dezvaluit cerinta clientului de a construi o imagine proaspata, mai sofisticata pentru Citroen si a precizat ca intentia este de a-i forta pe acei consumatori, in special din afara Frantei, sa reconsidere brandul.

Noul logo pastreaza elementele usor recognoscibile si valoroase ale Citroen, iar constructorul francez de automobile va reda noua imagine prin intermediul platformei de comunicare "Creative Technologie".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Octav Negrea
acum 15 ani
Arata bine. In link o scurta istorie a Citroen si a logo-ului:

http://customer.kinecto.ro/CITROEN/2006.09/istoric.htm

stefan raiu
acum 15 ani
seamana destul de bine la curbe cu Loganul?????



Branded


Related