La Super Bowl 43 o secunda de publicitate a costat 100.000 de dolari

NBC, postul de televiziune care a difuzat pe 1 februarie Super Bowl, cel mai important eveniment sportiv din SUA, a obtinut 206 milioane de dolari din vanzarea spatiilor publicitare din timpul meciului, conform AdAge.

Super Bowl 43 a marcat un record in ceea ce priveste costul pe care advertiserii l-au suportat pentru difuzarea reclamelor, 3 milioane de dolari pentru fiecare 30 de secunde. Dick Ebersol, presedintele NBC Sports a declarat ca fiecare companie a platit cel putin 2,4 milioane de dolari.

Conform datelor Nielsen Media Research prezentate de AdAge, media de audienta a fost de 94,5 milioane de telespectatori, spre deosebire de recordul atins in 2008 cu 97,5 milioane de telespectatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related