Anunt valabil pana la data de 2024-08-31
Companie: Oscar Downstream
Specializare: Digital, CSR, Content, BTL, Marketing
Tip job: Full Time
Nivel: Middle, Entry Level
Căutăm un Specialist Marketing, cu 3- 4 ani experiență (de preferat din agenție).
Candidatul/Candidata va fi responsabil/ă de execuția activităților de marketing Below the Line (BTL) – evenimente outdoor și indoor - și gestionarea campaniilor de Responsabilitate Socială Corporativă (CSR). Totodată, va demonstra abilități solide în redactarea de conținut off-line și on-line (abilitități digital marketing).
Candidatul ideal
- Studii superioare (de preferință, comunicare sau marketing);
- Minim 4 ani experiență în marketing/comunicare, cu accent pe BTL (managementul evenimentelor) și acțiuni CSR;
- Experiență în folosirea pachetului MS Office (Word, Xls, Powerpoint) cu extensie spre cunoștințe de grafică și DTP (ex: Canva, MS Publisher);
- Cunoștințe în folosirea soluțiilor ERP, CRM (de preferat);
- Experienţă anterioară în lucrul pe zona B2B și B2C și capacitate de înțelegere a produselor tehnice și fluxurilor industriale (experiență pe zona de oil&gas sau un domeniu tehnic reprezintă un plus);
- Experiență redactare content și cunoștințe de limbă engleză;
- Carnet de conducere categoria B și experiență la volan;
- Abilități excelente de comunicare & colaborare eficientă în cadrul echipei.
Responsabilități
- Participare activă la implementarea planului de marketing la nivel național pentru toate brandurile și categoriile de servicii și produse din portofoliul Oscar Downstream, pe toate canalele de promovare;
- Suport în gestionarea inițiativelor CSR, inclusiv identificarea oportunităților de implicare in comunitate și supervizarea implementării campaniilor;
- Organizare și coordonare evenimente outdoor sau indoor: târguri, expoziții și evenimente corporate (de la concept la execuție);
- Suport în elaborarea textelor de comunicare internă și externă (articole presă, postări social media, broșuri, flyere, newsletter intern, etc), aferente evenimentelor și acțiunilor de CSR în care este implicat/implicată;
- Realizare analize de piață;
- Suport pentru pregătirea, urmărirea și monitorizarea rezultatelor activităților de marketing;
- Suport activ pentru echipa de vânzări;
- Suport pentru campanii de marketing și lead generation;
Abilități cheie
- Atenție la detalii, capacitate foarte bună de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor, cu respectarea deadline-urilor și adaptabilitate rapidă la situații noi;
- Capacitate de analiză, sinteză şi interpretare;
- Persoană cu inițiatiă, un stil de lucru ordonat, proactiv, responsabil, entuziast, flexibil;
- Abilități de project management, capabil să gestioneze campanii integrate;
- Capacitate dezvoltată de a lucra în echipă, simultan pe mai multe proiecte în condiții de stres și/sau termene limită strânse;
- Persoană amabilă, plăcută, comunicativă, sociabilă, creativă, cu inițiativă;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane și medii de business.