ADfel, evenimentul care aduce anual romanilor o saptamana de branded entertainment, a ajuns la cea de-a saptea editie. Organizat de IQads cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla, ADfel se va desfasura in acest an in perioada 13-19 august, in Club Fabrica.
Timp de 7 zile, brandurile se vor exprima prin intermediul ideilor neconventionale, provocand participantii la o serie de experiente inedite care se vor derula in spatiile diverse din Club Fabrica, de la terasa, pub si club, pana la sala de biliard sau skatepark indoor. Elementele ce vor dicta pe parcursul saptamanii ADfel sunt curiozitatea, gandirea neconventionala si activarile inedite, acestea alcatuind impreuna un set de experiente originale, construite pe interactiunea dintre branduri si public.
In cadrul celor sase editii precedente ADfel au fost prezente peste 95 de branduri si implementate aproape 300 de idei neconventionale, prin intermediul happening-urilor si executiilor creative. Pe lista activarilor de la ADfel 2011 se numara ingerii cazuti in ispita pe Pamant si proiectiile multi-senzoriale marca AXE, concursuri de public speaking in irlandeza si whiskey mentoring session - provocari lansate de Jameson, Wild Declarations of Love - declaratii wild ale oamenilor din terasa - si Wild Networking, casatorii extreme pe baza comunicarii prin SMS – oferite de Desperados sau incendiile provocate de ketchup-ul Tomi Iute si stinse de extinctoarele din terasa. De asemenea, Ziua Culturala s-a tradus prin provocarea neconventionala a proiectelor realizate de 13 branduri de organizatii culturale, ecologice si educationale, iar seara Grand Spoof a adus in fata publicului proiectia celor mai bune clipuri din competitie.
Anul acesta, ADfel devine din nou locul in care consumatorii se vor putea juca cu brandurile, printre activitatile principale care vor fi incluse in program fiind Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea conteaza”, competitia de design de tricouri Battle of the Six Words by AXE Excite, Zilele Culturale cu ale sale organizatii educationale, culturale si sociale, ADfel Galleries, care adapostesc cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume, precum si o serie de numeroase alte activari din partea brandurilor comerciale, care vor fi anuntate ulterior.
Si in acest an, redactia IQads pregateste Suplimentul ADfel, un ghid de ilustrare a evenimentului de branded entertainment si a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume, acesta fiind distribuit impreuna cu 24FUN. Suplimentele ultimelor editii sunt disponibile in format online: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007.
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Zoom, Q2M. Si realizat cu ajutorul 24FUN si Radio Guerrila.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.