|
|
Un nume. O categorie. O afinititate. O granita. Le alegem pentru a ne defini, pentru a face parte din ceva mai mare. Si, uneori, pentru a ne delimita. Asa apar taberele. Dar diferit nu inseamna in mod necesar contra sau opus. Diferit poate insemna posibilitatea de a explora, de a invata, de... citeste »
|
|
|
Singura concluzie pe care o poate extrage Daniela Nedelschi, Creative & Design Lead la Marvil56, Geneva, in urma multora si diferitelor ei experiente de pitch este urmatoarea: nu exista reguli universal valabile, nici in Romania, nici in Elvetia. Exista, insa, cateva puncte comune... citeste »
|
|
|
Darin Damasquin a inceput ca programator intr-o agentie de publicitate si si-a dat seama ca vrea sa treaca de liniile de cod, in partea cealalta a domeniului. A trecut la project management si apoi a apucat pe drumurile publicitatii care au adus-o la Geometry. In paralel, creeaza haine. Acum... citeste »
|
|
|
Retetele nu sunt suficiente. Si nici manualele invatate la scoala. Ideile trebuie sa aiba curaj sa poata zbura de pe hartie, dar, in acelasi timp, sa ajunga cu sens in fata consumatorilor. Neconventionalul sta sus, omniprezent in 2019, in toate briefurile care se respecta, dar cum... citeste »
|
|
|
A fost o dată ca niciodată un oraș pe care locuitorii îl iubeau, dar îl și urau. Orașul acesta avea un suflet bun, dar o personalitate dificilă, un farmec aparte și prea multe cartiere gri, un nuștiuce optimist și entuziast și prea mulți oameni care stau în... citeste »
|
|
|
Cu oameni grabiti in minte, Melinda Lamoly a desenat o poveste despre muzica si s-a inscris cu ea la Future Artists @ George Street Gallery. Competitia se afla in perioada de vot si jurizare si, pana pe 29 septembrie puteti vota versiunea care v-a placut cel mai mult, dupa... citeste »
|
|
|
Georgiana închipuită de Cassandra Pop încearcă să traverseze pe sub podul Aurel Vlaicu din Pipera, dar este prea înaltă, așa că rămâne acolo să asculte poveștile trecătorilor. Cassandra speră ca juriul și publicul care votează lucrările înscrise... citeste »
|
|
|
Câteva din drumurile și căutările lui Daniel Costea, după cum urmează: geografie, CTC-ist la Turbomecanica, voluntariat in Danemarca, publicitate in Romania, gaming. Si o lucrare creata pentru galeria #GeorgeStreetArt. Daniel s-a inscris la Future Artists @ George Street... citeste »
|
|
|
Societatea evolueaza constant, iar noi trebuie sa intelegem asta si sa folosim tehnologia in folosul dezvoltari sociale, spune Andrei Tonita. Si asta l-a inspirat in lucrarea propusa pentru George: o viziune spre viitor. Mai sunt trei zile in care puteti vota propunerile inscrise in... citeste »
|
|
|
Madalina Fiive inca are frica de a-și arata desenele tuturor, pentru ca uraste intrebarea: „dar de ce arata asa?”. E o poveste mai lunga pe care nu vrea sa o spuna mereu. O spune insa mai jos: este felul ei de a transforma realitatea, inca de cand era mica, si de a tine piept... citeste »
|
|
|
Self-taught, The Orion a coborât dintre stele printre pionierii street artist-ului românesc. Atent la detalii, el desenează bogăția cosmosului aducând mai aproape magia de oameni. Lucrările lui înglobează, nu de puține ori, elemente din plan social dând un nou... citeste »
|
|
|
Jobul e la fel, oamenii sunt mai mișto.
citeste »
|
|
|
CREATE YOUR ACCOUNT SKILLS la noi, în agenția Aim At Heart!
Te căutăm pe tine: o persoană organizată, smart, care să ajungă la inima clientului și a creativilor, veselă, pasionată de advertising și cu energia la purtător, cu 2-3 ani de experiență în advertising.
Colegii tăi sunt... citeste »
|
|
|
Căutăm Account Manager de digital luminat la cap, pasionat și inspirat, care să contribuie la dezvoltarea și implementarea campaniilor, cu experiența de lucru in agenții de publicitate de minim 3 ani.
CV-urile se trimit evlavios de brutal: citeste »
|
|
|
Salutare publicitate!
Te căutăm: să fii creativ, senior, să vrei și să poți sta la cârma unui brand supertare. Ai de coordonat toate proiectele creative și toată echipa creativă.
Trebuie să ai mereu grijă de brand, să-l faci mereu mai creativ, mereu mai frumos. La treaba asta nu... citeste »
|
|
|
Responsabilitati:
Coordonarea activitatilor necesare pentru o buna desfasurare a departamentului financiar;
Relationarea cu clientii si furnizorii companiei pe zona financiara si juridca;
Intocmirea si verificarea contractelor cu clientii si/sau furnizorii precum si a anexelor, actelor... citeste »
|
|
|
Responsabilitati:
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat/administrative
Organizarea si planificarea deplasarilor, atat interne cat si cele internationale;
Organizarea sedintelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale ale agentiei;
Preluarea si directionarea apelurilor... citeste »
|
|
|
Noi am denumit acest job „Office Ninja”, pentru că „Office Manager” e prea corporatist. Acest cineva ar trebui să facă lucrurile pe care le fac în general oamenii care sunt „Office Manager” la o companie mică cu vreo 25 de angajați și în plus să... citeste »
|
|
|
Suntem curioși să cunoaștem un Social Media Manager care să viseze frumos și aplicat. Adică, în cifre, statistici, deadline-uri și succese în proiecte de comunicare digitală.
Speram sa fie Hybrid-ul potrivit intre un mod de organizare actuala a proiectelor, pasiune pentru idei de... citeste »
|
|
|
The Good Company isi mareste echipa!
Daca:
ai experienta intre un an si doi ani in domeniu
esti pasionat de tot ce inseamna photoshop si illustrator
te mandresti cu ideile tale si urmaresti tot ce e cool in domeniu,
iti place sa vezi padurea, dar nu uiti nici de copaci,
raspunzi DA! cu... citeste »
|
|
|
Învață PPC Marketing într-un Internship Super-Tare!
Cine suntem noi?
Oficial, WebDigital este una din cele mai puternice agenții de Performance Marketing și prima agenția de PPC Marketing din România, partener Premium al Google, depășind 3 milioane de euro investiții anuale... citeste »
|
|
|
Cu câteva zile în urmă, când toți erau în febra încălzirii globale, în apropierea biroului SpaceX din Hawthorne, California, a apărut un panou publicitar cu cuvintele „Kak tebe takoe, Elon Musk?” (Cum o joci pe asta, Elon Musk?).
Fondatorul... citeste »
|
|
|
Traim vremuri memorabile. In care cel mai mare atu al brandurilor a devenit cum sa arate lumii cat de de treaba sunt. Esti o mega companie petroliera? Atunci faci o campanie de plantat copacei si o promovezi la tv. Esti o mega firma de sucuri “naturale”, tragi una de adunat gunoiul... citeste »
|