Carpe diem, carpe diem, tot in sarbatoare-o tinem

Carpe diem, carpe diem, tot in sarbatoare-o tinem

Pai de ce sa fim tristi cand putem sa fim veseli? De ce sa ne lasam apasati de griji cand putem sa uitam de ele? De ce sa fie rau cand poate sa fie bine? Brazilienii si-au scris frumos motto-ul pe steag – Ordem e Progresso. Noi romanii nu avem asa ceva, dar va zic eu ca in interiorul fiecaruia dintre noi e o voce mica-mititica care ne sopteste incontinuu “Carpe diem, carpe diem! Traieste clipa baaaa!”.

Cam acelasi lucru ni-l sugereaza si noua campanie pentru Patriot, bautura spirtoasa care tocmai isi scoate capsorul pe rafturile pravaliilor din toata tara. Fiecare zi a saptamanii a primit un spot, difuzate la TV in functie de ziua in care ne aflam. Semnate de Three, executiile ne ofera cate un motiv pentru care fiecare din ele ar trebui celebrata ca si cand ar fi o sarbatoare in toata firea. Adica la un pahar de vorba. Iata de ce ar trebui sa nu ne mai incapem in piele de fericire ca e luni: 

Sabin Staicu (Copywriter, Three) ne-a dat mai multe detalii despre cum au luat nastere cele opt spoturi ale campaniei si cele trei printuri. Si despre filozofia din spatele lor:

"Brieful ne cerea sa ne ocupam de lansarea unei bauturi foarte ieftine, de bodega, pe numele ei Patriot. Sa auda omul de ea si sa si-o toarne frumos in pahar.

Avand asta in cap am inceput sa ne uitam la oamenii astia, cei care ar da banii pe bautura noastra, sa ii intoarcem pe toate fetele, sa ne uitam la ei mai din stanga, mai din dreapta, mai dinspre dimineata, mai dinspre seara, mai dinspre mijlocul saptamanii, mai dinspre weekend, si asa am ajuns la concluzia ca, din orice unghi i-am fi privit, sigur mai erau si un bar, o sticla si un pahar in imagine. Ce-am zis? Da, clar, astia sarbatoresc intr-una si orice, asa ca hai sa facem niste contextuale – dam spotul la 20:37, sarbatorim ca-i 20:37, dam spotul la pranz, sarbatorim ca-i pranz, dam spotul in a 83-a zi dupa Craciun, sarbatorim a 83-a zi de Craciun. Pana la urma am ramas doar cu zilele saptamanii. Sapte spoturi, cate unul pe zi, in functie de ziua respectiva. Si pentru ca nu am mai avut rabdare pana pe 7 aprilie, un bonus, spotul cu ziua lui Cichi Chan".

Daca nu stiti cand e ziua lui Cichi Chan, cautati adanc in sufletele voastre, ca doar acolo e notata sarbatoarea: 

Saptamana asta o sa pornim in explorarea metafizicii de pahar alaturi de spoturile pentru Patriot, asa ca reveniti aici ca sa vedeti, pe zile, motive de sarbatoare. Va invitam sa ne bucuram de fiecare spot cum ne bucuram de ziua de salariu:

Sau de ziua poreclelor: 

Sau, daca tot e nebunie cu fotbalul, de un meci de la Campionat: 

Daca lunea trebuie sarbatorita ca sa-i dam putin avant saptamanii, martea pur si simplu n-avem de ales. Prinsi intre luni si miercuri, nu ne ramane de ales decat sa ne bucuram de prezent. Frumos, nu? 

Miercurea contururile zilelor incep deja sa devina neclare. Sa sarbatorim c-am ajuns pana aici: 

Joia merita sarbatorita pentru ca e ziua in care se crapa de weekend. Daca treci de joi, pana la weekend ai drum liber, linie dreapta: 

Vinerea e fundatia la weekend, cocos. S-o turnam corespunzator:

Sambata, aceasta gaura de covrig facuta din salam de Sibiu, merita sarbatorita ca atare:

Duminica sarbatorim prin relaxare, ca si Dumnezeu a facut la fel cand a creat lumea: 

Va las cu echipa care s-a ocupat de campanie, ca sa stiti pe cine sa felicitati: Andrei Tripsa (Director de Creatie), Sabin Staicu (Copywriter), Francisc Zinz (Art Director), Radu Sorescu (Project Manager), Radu Muntean (Regizor), casa de productie: MME.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related