Proiectul “Doneaza rosu pentru Romania”, realizat pro bono de catre Geometry Global pentru Observator, si-a anuntat primele rezultate intermediare. In numai o zi de la lansarea campaniei s-au inregistrat 228 de donatori in Bucuresti, peste media zilnica de 180-200 de donatori, informeaza un comunicat din partea agentiei. Numarul de donatori a continuat sa creasca, astfel incat in a doua zi de campanie numarul donatorilor din Bucuresti a ajuns la 275, iar dupa 5 zile de campanie TV si online, in 4 zile de donare (incepand cu 27 aprilie pana pe 5 mai incusiv, exceptand zilele 1 si 2 mai), la Centrele de Transfuzii din Bucuresti s-a atins o medie zilnica de 340 donatori. Si in tara numarul donatorilor a crescut cu aproape 50%.
Geometry Global anunta rezultatele intermediare ale campaniei “Doneaza rosu pentru Romania”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: