In anul 2005, Young & Rubicam continua sa investeasca in dezvoltarea resurselor de BTL deoarece clientii solicita din ce in ce mai des pachete de servicii complete.
"Am observat ca, daca pana acum, clientii lucrau cu mai multe agentii mici, specializate pe diverse servicii, cum ar fi de exemplu management de eveniment, design de ambalaj sau management si implementare, in prezent, acestia solicita din ce in mai des ca toate serviciile de brand sa fie sub umbrela aceleiasi agentii. Aceasta aduce, in mod firesc, mai multe avantaje pentru clientii parteneri ai Young & Rubicam. Economia de timp si continuitatea in constructia valorilor brandului reprezinta doar doua dintre aceste beneficii. Aceasta perspectiva permite, totodata, echipei Y&R sa aiba o mai buna intelegere a elementelor mixului de marketing si, implicit, o mai buna capacitate de reactie la nevoile clientului", declara Tereza Munteanu, Managing Director Young & Rubicam.
Y&R continua dezvoltarea departamentului de BTL
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: