Graffiti BBDO si Tuborg te felicita pentru ca faci ce vrei

Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine "Felicitari ca faci ce vrei" pentru Tuborg.

Derivat din mesajul "Tu si Tuborg", conceptul creativ al campaniei pune in evidenta personalitati neinregimentate intr-un fel de a fi comandat de trenduri si grup. Tanarul Tuborg nu face nimic din "asa trebuie", ci din "asa vrea".

"Tuborg respira libertate. Iar incepand de anul trecut, am inceput sa tratam libertatea intr-o maniera ceva mai personala, construindu-ne povestile in jurul unor oameni care nu accepta sa li se spuna cum ar trebui sa traiasca. Fiecare are calea sa, aleasa in deplina cunostinta de cauza, iar Tuborg ii va incuraja sa se exprime liber. Martin a fost deschizatorul de drumuri, moment care a coincis si cu schimbarea de design a sticlei Tuborg. Filip si Gustav sunt alte doua povesti despre libertate, gandite sa dea consistenta conceptului; vorbim in primul rand despre libertatea de expresie, pentru ca cei cu care vorbim sunt la varsta la care sunt tentati sa si-o refuze, din dorinta de a-si croi un drum intr-o societate nu foarte toleranta cu creativitatea si diferentele. Vrem insa sa le spunem ca pentru nimic in lume nu merita sa renunte la a fi ei insisi", explica Adrian Docea, Account Planner la Graffiti BBDO.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related