"Nascuti pentru afaceri" - noua campanie de imagine Business Standard

Cotidianul de afaceri, Business Standard lanseaza o noua campanie de imagine, sub conceptul "Nascuti pentru afaceri". Noua campanie urmareste cresterea notorietatii brandului, precum si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media dedicat noii generatii de business.

Campania este realizata impreuna cu Addict Advertising si cuprinde doua executii TV -"Maternitatea" si "Taierea Motului", 3 executii radio - "V-ati ascunselea", "Tara, tara" si "Din Oceanul Pacific", o serie de executii print ("Flori", "Casuta", "Vaporas"), online, indoor si media neconventionala.

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential. Iata pe scurt ideea campaniei "Nascuti pentru afaceri", idee pe care am dezvoltat-o in doua executii tv, print si radio si, mai ales, in cele cateva innovative media. Conceptul a venit usor analizand diferentele dintre modelul de business de odinioara si cel actual ori viitor. Oamenii de afaceri din ziua de azi, probabil ca si cei din ziua de maine, nu ajung intamplator manageri ori ceva asemanator, ci DEVIN. Este o optiune personala si nu o intamplare", spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related