Bergenbier si Leo Burnett lupta in acest an pentru legalizarea Zilei Barbatului printr-o ampla campanie de comunicare ce include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR.
Anul trecut "Ziua Barbatului" a adus multa fericire barbatilor - care au sustinut masiv ideea (s-au strans aproape jumatate de milion de voturi), clientului - care a simtit clar ascensiunea vanzarilor ca efect al acestei campanii, dar si agentiei - care a primit distinctia "Campania anului" la Ad'Or 2007. De aceea, anul acesta se cerea din toate directiile o continuare grozava a acestui proiect. Astfel, campania din acest an duce mai departe lupta pentru Ziua Barbatului, propunand legalizarea acesteia si declararea ei ca sarbatoare legala, alaturi de Ziua Femeii (8 martie), printr-un proiect legislativ cu initiativa cetateneasca.
Comentarii
Din pacate, in purul stil mioritic, s-au trezit unii mai dastepti (Stejar) care sa faca un pic de anti-reclama pentru a mai atenua din efectul obtinut de Bergenbier ori pentru a fura din laurii campaniei Ziua Barbatului.
Oricum faza cu "sa ne sarbatoareasca barbatia" mi-a cam afectat sensibilitatea digestiva si imi cam vine sa schimb canalul cand vad spotul.
De ce oare in Romania nu se poae veni cu idei originale? Asa se face si in afara? se fura campanii, idei, sa da la gioale doar doar concurenta va beneficia de un efect minimizat...