Premiera absoluta: o agentie din Romania castiga un premiu la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume. Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania "1 din 8 femei" - Avon Breast Crusade. Premiul a fost castigat la categoria Cea mai buna campanie sociala, campania fiind nominalizata si pentru Cel mai bun mix de media.
Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania declara: "Cand am auzit am ramas fara cuvinte! E mare lucru sa fii prima agentie care aduce acasa un Leu de la Cannes! Acest premiu este important nu doar pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media, pentru intreaga industrie de comunicare din Romania! Este o surpriza extraordinar de frumoasa pentru noi, toti cei care lucram la Starcom Romania: bravo tuturor colegilor mei - sunteti extraordinari si ma bucur ca va am alaturi! Este un premiu important pentru ca vine sa confirme colegilor mei de la Starcom ca am ales impreuna drumul cel bun! Noi credem ca trebuie sa concepem si sa implementam campanii memorabile, cu efect asupra consumatorilor, si nu sa fim doar o agentie care achizitioneaza spatiu media sau care are cea mai mare cifra mare de afaceri. Speram sa impunem inovatia si creativitatea ca un standard in evaluarea agentiilor de media in Romania. Multumim clientului nostru Avon pentru ca a fost si este un vizionar!"